Vanliga frågor & svar
Här hittar du svaret på dem vanligaste frågorna som kan dyka upp när du ska handla online.
Har du några mer funderingar får du gärna kontakta oss via formuläret.
Innehåll som kan döljas
Vilka betalsätt har ni?
Kortbetalning via hemsidan
Bankgrio/Faktura vid större köp
Kortbetalning på plats i Göteborg vid leverans/upphämtning
Kontantbetalning på plats i Göteborg vid leverans/upphämtning
Kan jag betala med faktura?
Endast vid större och välkända kunder ställer vi ut fakturor, vi har ingen fakturatjänst tillgänglig för privatpersoner.
Har ni några rabatter?
Följ oss på Instagram och vårat nyhetsbrev för att inte missa några rabatter eller erbjudanden!
Är HHC olagligt?
Nej, HHC liknar THC på många sätt men HHC är inte olagligt att använda och har inga begränsingar på den svenska marknaden.
Kan jag spåra mitt paket?
Ja det kan du, alla våra sändningar är spårbara!
Du kan spåra ditt paket via appen "mina paket" eller via Fraktjakts spårningsjtänst som du hittar på deras hemsida.
Kan jag retunera mina produkter?
Ja du har en lagstiftad ångerrätt på 14-dagar, kontakta kundtjänst för att få hjälp med detta.
Hur gör jag en reklamation?
En reklamation ska informeras direkt till info@partybolaget.se så hjälper dem dig vidare.